El mercat de segona mà de Calldetenes d’abans de Nadal!

Aquest diumenge 18 de desembre vam fer el mercat de segona mà de Calldetenes d’abans de Nadal, una nova oportunitat per triar i remenar tota mena de gangues i d’oportunitats, ara que és època de tantes compres i regals.

El mercat de segona mà de Calldetenes es fa el tercer diumenge de cada mes, de 9 a 14 hores, a la Plaça de la Independència de Catalunya, unes metres més enllà del lloc on es fa el mercat setmanal.

És una fantàstica proposta per aprofitar el matí de diumenge, i per mirar, i comprar tota mena d’objectes de segona mà i també restes d’estoc i outlet.

Ens trobem al proper? Recordeu el tercer diumenge de cada mes!

El de diumenge va ser l’últim mercat de segona mà de Manlleu

Tal i com ja us vam explicar l’Ajuntament de Manlleu ha prohibit el mercat de segona mà de Manlleu, molts ens heu preguntat les causes, i sent completament sincers, ni tan sols nosaltres les tenim clares. Aquest mercat sempre ha funcionat, i com a empresa organitzadora sempre ens hem ocupat de la bona marxa, gestió i neteja posterior de l’espai on s’ha fet, el Passeig del Ter de Manlleu.

Des de l’Ajuntament ens han dit que el mercat s’ha anat degradant, però si mireu totes les fotos que hem anat penjant de cada edició, podreu comprovar que l’aspecte del mercat no ha variat gaire del primer a l’últim dia. També ens han comentat que potser no projecta la millor imatge pel poble, però sent realistes Manlleu és com és, i no es pot viure d’esquena al que hi ha.

També ens han dit el tema dels cotxes i dels problemes que plantegen els mals aparcaments, però seguint amb la sinceritat si un dia que facin futbol aneu a veure els voltants del camp, i el Passeig del Ter veure cotxes bastants mal aparcats…

Un altre tema que han comentat és el dels objectes robats, però tornant a la sinceritat, què hi podem fer nosaltres? Com podem saber quins dels objectes que es venen són robats? I quins no? I per altra banda deixar de fer el mercat de segona mà de Manlleu farà disminuir el nombre de robatoris del poble?

Per acabar aquest post ens agradaria enviar-vos el nostre màxim agraïment tant per haver vingut tan fidelment a cada una de les edicions del mercat, sigueu paradistes o visitants, com també per haver mostrat el vostre suport i la vostra disconformitat davant d’aquesta decisió a la que no hi trobem justificació!

Esperem veureu’s a totes i a tots al mercat de segona mà de Calldetenes, que es fa el tercer diumenge de cada mes, el proper aquest 18 de desembre, de 9 a 14 hores a la Plaça de la Independència de Catalunya!

L’Ajuntament de Manlleu prohibeix el mercat de segona mà

Després de 3 anys d’exitoses edicions mensuals del mercat de segona mà de Manlleu, aquest diumenge 11 de desembre de 2016 el mercat, organitzat per l’empresa Mercatrasto,  arriba a la seva fi. L’Ajuntament de Manlleu ha pres aquesta decisió per causes poc definides i alienes a l’empresa organitzadora de l’esdeveniment.

Mercatrasto, dedicada a l’organització de fires i mercats de segona mà, es mostra completament descontenta i en desacord amb aquesta decisió presa per l’Ajuntament de Manlleu de forma unilateral, ja que el mercat de segona mà de Manlleu ha tingut sempre molt èxit, tant pel que fa a paradistes, com pel que fa a visitants.

Es va començar fent dues edicions mensuals del mercat de segona mà de Manlleu els dissabtes al matí, que van tenir molt bona acceptació, des del principi hi va haver moltes persones que va posar parades, i també molta gent  visitant el mercat; al cap de poc es va decidir reduir les edicions del mercat a 1 cop al mes. Passat un temps, també es va decidir canviar el dia el mercat, i fer-lo els diumenges enlloc dels dissabtes.

Actualment el mercat es feia el segon diumenge de cada mes de 09:00 a 14:00 hores, la demanda de parades sempre ha estat molt intensa, ja que era una forma de poder-se treure un diners extres venent coses que ja no es feien servir, i per part del públic era una forma de poder adquirir molts objectes interessants a preus baixos.

Després de fer una petita enquesta preguntant si la gent volia que s’acabés aquest mercat, un 15,5% ha contestat que sí, i un 84,5 % ha contestat que no volien que s’acabés, d’entre les respostes són destacables algunes com aquestes:

“perquè és un mercat lliure obert a tots i obert a tothom. Quants no tenim quelcom que ja no usem i volem que tingui ús per algú altre? Qui no vol aconseguir a bon preu quelcom que necessita? Els mercats de segona ja formen part de la majoria de ciutats europees, petites o grans. Una oportunitat perquè els habitants d’un poble es reuneixin, interactuïn…”

“no volem que s’acabi el mercat de manlleu ja que creiem que es un bon mercat per poder trobar objectes, apart som paradistes espontanis, degut a la feina, no podem asistir tant com ens agradaria. creiem que es un bon mercat. en definitiva creiem que el mercat a de continuar, apart que no fa mal a ningú, ni es molesta a la gent.”

“és un mercat organitzat, tranquil, ajuda a molta gent, tant compradors com venedors bó entenc quin és el motiu per voler tancarlo, quin és aquest motiu?”

“hi pots trobar objectes que et poden ser de utilitat, i a un preu accesible, pots passejar per un lloc ideal el que fa que surtis un diumenge matí. dóna un sobresou a persones que han acabat l,atur., i per acabar, .Honrar la memòria del seu fundador, el que hi v posar tota l.empenta per fer diferent al nostre poble. en JOSEP Mª FONT.”

Malauradament aqueta fórmula exitosa ha arribat a la seva fi a Manlleu, per concloure és interessant reflexionar i preguntar-se perquè gairebé tots els pobles de la comarca estan fent mercats de segona mà, ja que la conjuntura social i econòmica que es viu fa que tinguin una gran acceptació, i a Manlleu es clausura sense uns motius clars.

El mercat de segona mà de Calldetenes de novembre!

Aquest diumenge 20 de novembre, de 9 a 14 hores, a la Plaça de la Independència de Catalunya vam organitzar una altra edició del mercat de segonamà, com sempre s’escau en el tercer diumenge de cada mes.

Va ser una gran oportunitat per adquirir a preus increïbles tota mena d’objectes de segona mà, cada mercat és una sorpresa perquè s’hi pot trobar de tot i més, però generalment hi ha moltes joguines, petits electrodomèstics, roba, sabates, bicicletes, telèfons, mobles…

Utilitzant la vella tècnica del regateix es poden comprar moltíssimes coses a molt bon preu, també hi ha parades que venen restes d’estoc i outlet.

Els paradistes són de tota mena, hi ha els professionals que posen parada i fonda a cada mercat de segona mà, i també n’hi ha d’esporàdics que buiden el traster o el garatge, que sol estar ple de coses que ja no es fan servei, munten una paradeta i en treuen un calerons extres, que en aquests temps que corren sempre van bé!

Les properes cites seran el diumenge 11 de desembre a Manlleu i el 18 altra vegada a Calldetens, no us les perdeu!

Un mercat de segona mà de Manlleu més animat que mai!

Aquest diumenge 13 de novembre, de 9 a 14 hores vam fer una altra edició del mercat de segona mà de Manlleu, i estava més animat que mai! Hi va haver moltíssimes paradetes i gent per tot arreu, voltant i mirant totes les gangues i les oportunitats que el mercat oferia.

Tot un desplegament d’objectes de segona mà de tota mena, i també de parades que venien restes d’estoc i objectes outlet, vaja un mercat ple d’oportunitats. Ja es començaven a veure alguns objectes de Nadal de decoració per preparar bé la temporada que ve. amb coses originals i divertides.

La següent cita serà el dimenge que ve al mercat de segona mà de Calldetenes, com sempre de 9 a 14 a la Plaça de la Independència de Catalunya!

Els mercat de segona mà d’aquest octubre

Hem començat la temporada amb moltes ganes i amb energies renovades, i aquest octubre hem organitzat el mercat de segona mà de Manlleu, el diumenge 9, i el de Calldetenes el diumenge 16.

Com sempre els mercats de segona mà són una forma divertida i profitosa de passar el diumenge al matí voltant per les diferents parades, mirant, triant i remenant totes les gangues i oportunitats que hi ha.

El mercat de segona mà de Manlleu es fa el segon diumenge de cada mes, de 09:00 a 14:00 hores al Passeig del Ter, sempre portem un bar per poder esmorzar o fer un beure i uns serveis per facilitar el mercat a paradistes i visitants.

El mercat de segona mà de Calldetenes es fa el tercer diumenge de cada mes, també de 9 a 14, a la Plaça de la Independència de Catalunya.

Dues cites obligades que no us podeu perdre, els següents mercats seran el 13 de novembre a Manlleu i el 20 de novembre a Calldetenes.

Hem tornat a començar el curs!

Sí, hem tornat a començar el curs i els nostres mercats de segona mà! El primer que hem organitzat després de vacances va ser el del passat diumenge 11 de setembre, una edició molt especial perquè va coincidir amb la Diada de Catalunya!

El mercat de segona mà de Manlleu es fa sempre el segon diumenge de cada mes de 09:00 a 14:00 hores al Passeig del Ter. I com és habitual en aquesta primera edició del mercat després de vacances hi va haver tot un desplegament de parades que veien objectes de segona mà de tota mena, i també restes d’estoc i outlet.

Cada mercat de segona mà és una autèntica sorpresa, ja que sempre hi ha objectes diferents i sorprenents, i una gran varietat de gangues, oportunitats i ofertes!

Els mercats de segona mà de Manlleu són ideals per passar un matí en família, mirar tot el que ofereix el mercat, passejar i la quitxalla pot jugar als gronxadors que hi ha al parc del Ter.

El proper mercat de segona mà de Manlleu serà el diumenge 9 d’octubre, i el 16 tornarem a reemprendre els mercats de segona mà de Calldetenes, a la Plaça de la Independència de Catalunya!

El mercat de segona mà de Manlleu del juliol!

Tot i la intensa calor, el diumenge 10 de juliol vam organitzar el mercat de segona mà de Manlleu al llarg del Passeig del Ter, i com sempre va ser un èxit tant de parades com de públic visitant.

I és que la vora del Ter de Manlleu s’omple de tota mena d’objectes de segona mà, de gangues, d’oportunitats i d’ofertes, també de restes d’estoc i d’outlet.

És una gran opció per passar un diumenge al matí en família, ja que el Passeig del Ter de Manlleu té la zona de gronxadors, i per tant és ideal tant per grans, que poden mirar i passejar pel mercat, com per petits que es poden entretenir jugant una estona.

Els mercats de segona mà cada vegada estan més de moda, i tenen més públic, ja que l’oferta que s’hi pot trobar és immensament variada i plena de tot, tan sols cal anar mirant i remenant per trobar la ganga més increïble.

Durant el mes d’agost no hi haurà mercat de segona mà de Manlleu, però tornarem al setembre amb més ganes que mai, i el diumenge que ve no us perdeu el mercat de segona mà de Calldetenes!

El mercat de segona mà de Calldetenes del juny!

El diumenge 19 de juny, de 09:00 a 14:00 hores vam organitzar una nova edició del mercat de segona mà de Calldetenes a la Plaça de la Independència de Catalunya, en la que s’hi podia trobar tota mena d’objectes de segona mà, i també restes d’estoc i outlet.

Passejant i mirant totes les parades que hi havia es podien comprar objectes de segona mà a molt bon preu, estava ple de gangues i oportunitats.

El mercat de segona mà de Calldetenes el fem el tercer diumenge de cada mes, el proper serà dia 17 de juliol, per poder posar parada cal anar a l’emplaçament on es fa sempre el mercat i fer el pagament de la parada que es vulgui posar, tan senzill com això.

El segon diumenge de cada mes també fem el mercat de segona mà de Manlleu, el proper serà el 10 de juliol.